طراحي سامانه responsive به خاطر تلفن هاي همراه پارت 3

طراحي وب سايت ريسپانسيو قطعا يكي از حرفه اي ترين روش ها براي اينكه سايت شما در هر مانيتوري ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا موبايل و ... به خوبي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت پايگاه شما در هر مانيتور و يا تلفن همراهي بدون ايراد نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي وب سايت به صورت شناور طراحي مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با در نظر گرفتن سايز صفحه ، شيوه نامه هاي آبشاري مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض صفحه ، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي‌شود . طراحي وب سايت ريسپانسيو براي واكنش وب سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، موبايل ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از خصوصيت هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  پايگاه را بدون نياز به نسخه هاي مختلف براي دستگاه ها و رزولوشن هاي مختلف طراحي مي نماييم.

كد نويسي سايت واكنش گرا براي موبايل پارت دوم

بعضي از صاحبان كسب و كارهاي آنلاين علاقه اي به داشتن دو پايگاه متفاوت دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، يكي براي نمايش درون موبايل ، از طرفي بعضي از صاحبان تجارت اينترنتي علاقه اي به طراحي دو سايت متفاوت نداشته و ترجيح ميدهند يك سامانه قابل ديدن در  سيستم هاي شخصي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است بعضي از مديران تجارت اينترنتي نسبت به استفاده بازديدكنندگان از تلفن هاي همراه بي تفاوت باشند ، اين دست از صاحبان وب سايت ها بايد قيد تعدادي از بازديدكنندگان خود را زده و از طرفي آماده تخريب برند خود باشند زيرا بسياري از بازديدكنندگان هنگام ديدن اين سامانه از طريق تلفن همراه با سايتي بهم ريخته و نا منظم رو به رو خواهند شد كه قطعا از نظر بازديدكنندگان سايتي نامناسب بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا تلقي خواهد شد.

كد نويسي تارنماي اينترنتي ريسپانسيو براي موبايل پارت اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك بخش از هسته اصلي استراتژي هاي شما براي بازاريابي آنلاين ميباشد ، طراحي يك سايت كه قابل نمايش در تلفن هاي همراه باشد بسيار كارآمد خواهد بود . امروزه مقدار فروش موبايل نسبت به فروش سيستم هاي شخصي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 ميزان اتصال به اينترنت توسط موبايل نسبت به سال هاي قبل بسيار بيشتر شده است.

به همين دليل دارا بودن وب سايت كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و نقصي در موبايل قابل رويت باشد بسيار كار منطقي اي خواهد بود . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از سايت شما از طريق موبايل برابر با تعداد بازديدهاي وب سايتتان از طريق كامپيوترهاي خانگي بود و يا حتي ممكن است در آينده اي نزديك ميزان استفاده از اينترنت از طريق موبايل حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق سيستم هاي شخصي بيشتر شود .

آمارها نشان دهنده اين ميباشد كه چيزي در حدود 67 درصد از بازديدكنندگاني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت متصل ميشوند تمايل زيادي به خريد از اين طريق نشان ميدهند به همين علت شركت هايي كه همواره رفتاري عاقلانه و منطقي نسبت به علايق مخاطبين دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در پايگاه اينترنتي خود به خاطر نمايش بي عيب و ايراد در تلفن هاي همراه داشته و به دنبال ايجاد وب سايتي ميباشند كه در زمان نمايش در تلفن هاي همراه هيچ فرقي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي شخصي نداشته باشد. بدين ترتيب ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيتجارت خود هم ، كمك شاياني كنيم ، از طرفي ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.