تعرفه

كتاب هاي زشت

شناخت طريقه هاي تعيين هزينه طراحي وبسايت حرفه اي

معرفي انواع حساب كردن تعرفه طراحي سايت بصورت اينترنتي

قيمت طراحي سايت يكي از ويژگي هائي كه در تمامي بلاگ ها به نوعي رعايت مي شود ، ماهيت انتشار و استقرار اطلاعات بر روي بلاگ بر اساس يك نظم زماني خاص است ( تقويم اطلاعاتي ) . وبلاگ مشابه يك مجله و يا روزنامه online مي باشد كه مولف آن مي تواند در ارتباط با موضوعات متفاوت در زمان دلخواه ، در آن اطلاعاتي را درج و منتشر نمايد. تعداد زيادي از بلاگ ها داراي مجموعه اي جالب و ارزشمند از لينك ها به ساير بلاگ ها ويا سايت هائي مي باشند كه مولف بلاگ آنان را مثبت و مفيد ارزيابي مي نمايد.
سايت الكسا كه قدرت جستجوشو از گوگل قرض كرده در اين زمينه ابزار هاي بسيار پيشرفته اي داره كه شما رو قادر ميكنه تا با بقيه خودتونو مقايسه كنيد و تعداد طرفدارانتون رو هم بفهميد . وارد سايت الكسا بشين و بالاي صفحه روي گزينه Traffic Ranking كليك كنيد . اسم سايت يا وبلاگتون رو بديد و enter كنيد . امتياز رنكينگ شما و سايت هاي مرتبط با سايت شما را در اين صفحه به شما نشون ميده .

دكمه traffix details را اگر بزنيد ميتوانيد امتياز خود را در 6 ماهه گذشته در بين 100000 سايت تاپ دنيا ببينيد . همچنين در همين بخش يك كادر زير نمودار هست كه امكان اينو به شما ميده كه اسم يه سايت ديگه رو وارد كنيد تا اون سايت رو با سايت شما مقايسه كنه .
جامعه شبكه اي : پديده وبلاگ نويسي فرصت ها و پتانسيل هاي مناسبي را در جامعه شبكه اي ، ايجاد مي نمايد. نويسندگان وبلاگ ها به مرور زمان توسط خوانندگان خود شناخته خواهند شد. بدين ترتيب آنان در معرض فرصت هائي قرار خواهند گرفت كه شايد هرگز تصور آن را نمي كردند. در جامعه شبكه اي هر شخص مي تواند داراي سهمي در توليد و ارائه اطلاعات داشته باشد و خود نيز مي تواند از دستاوردهاي اطلاعاتي ديگران استفاده نمايد. شبكه فوق نظير شبكه هاي نظير به نظير بوده كه يك كامپيوتر مي تواند در يك لحظه از منابع موجود بر روي ساير كامپيوترها استفاده نمايد و هم مي تواند منابع مورد نظر بر روي سيستم خود را جهت استفاده در اختيار ساير كامپيوترها قرار دهد . جامعه شبكه اي داراي ايستگاههائي ( انسان ) است كه در آن هر يك سهمي در توليد و ارائه اطلاعات و استفاده از اطلاعات ديگران را بر عهده خواهند داشت .
سايت ماركت ليپ نيز اين امكان رو به شما ميده كه سايت خودتونو با 3 سايت ديگر مقايسه كنيد . اين سايت امتياز شما رو در سايت هاي yahoo , msn , google, hotbot , AOL ,altavista با رقباي شما مقايسه ميكنه و تعداد لينك داده ها به شما رو هم مشخص ميكنه . همچنين ميتونين خودتونو در يك زمينه خاص مثلا در زمينه آموزشي با بقيه مقايسه كنيد .
بر اساس بررسي انجام شده توسط موسسه تحقيقاتي Jupiter، تقريبا" دو درصد كاربران اينترنت داراي بلاگ مي باشند. اكثريب قريب به اتفاق افرادي كه داراي وبلاگ مي باشند به صورت Dial-upبه اينترنت دستيابي نموده و بيش از نيمي از آنان داراي درآمدي پائين تر از شصت هزار دلار در سال! مي باشند.هفتاد درصد بلاگ ها متعلق به افرادي است كه بيش از پنج سال است كه از اينترنت استفاده مي نمايند . ( منبع Blogging by the number ) . بيش از پنجاه درصد وبلاگ هائي كه توسط موسسه بين المللي تكنولوژي و علوم انساني ، پيمايش شده است نشاندهنده اين واقعيت است كه آنان به زبان انگليسي نوشته شده و ده زبان برتري كه وبلاگ ها با آنان نوشته شده اند به ترتيب : پرتقالي ، لهستاني ، فارسي ، فرانسوي ،اسپانيائي ، آلماني ، ايتاليائي ، هلندي و ايسلندي مي باشند .



اگر ميخواهيد ببينيد سايت شما در بين سايت هاي رقيب چقدر جلوتره چي كار ميكند ؟ طبق چه چيزي خودتونو با بقيه مقايسه ميكنيد ؟
اشتراك دانش يكي از مهمترين دستاوردهاي فن آوري اطلاعات و ارتباطات مي باشد. بدين منظور مي توان از روش هاي متفاوتي نظير شركت در همايش ها ، مباحث علمي ، كتاب ، روزنامه ها و ساير موارد ديگر ، استفاده نمود. هر يك از روش هاي فوق داراي مزايا و محدوديت هاي مختص به خود مي باشند . محدوديت زماني ، مكاني و ميزان تعامل اطلاعاتي با مخاطبان از جمله چالش هاي اساسي در ارتباط با هر يك از روش هاي فوق مي باشد .

نشر اطلاعات و دانش شخصي با استفاده از پتانسيل هاي وب ( نظير انتشار مقالات ) و وبلاگ ها ، ضمن غلبه بر محدوديت هاي زماني و مكاني ، حق انتخاب مخاطب را ارج نهاده و بستري مناسب براي تعاملات اطلاعاتي دوسويه را فراهم نمايد.

 انتشار دانش و تجارب شخصي در قالب وبلاگ ها ، گزينه اي پيشرفته و مناسب در ارتباط با امر تحقيقات و اطلاع رساني صحيح و به موقع مي باشد. توسعه پايدار در هر كشوري مستلزم ارج نهادن به امر تحقيق و پژوهش و اطلاع رساني سريع و صحيح است . در صورتي كه پديده وبلاگ نويسي را از اين زاويه مورد توجه قرار دهيم به جايگاه ارزشمند آنان در ايجاد شبكه هاي گسترده نشر دانش و ارتباطي بيشتر پي خواهيم برد( دريافت سريع بازخوردها در ارتباط با ايده هاي ارائه شده ، تسهيل در ارتباط بين محققين ، طبقه بندي محتوي در زمنيه هاي مختلف ) .

به سبب معرفي به وب سايت هزينه طراحي سايت وارد شويد .